2008. május 5., hétfő

"Érdekképviseletünk nincs. Elszalasztott a magyar párt nyolc kormányon töltött évet, de ők jól jártak. A közösségért nem tettek, többségük ma is csak magát képviseli. Kimondhatjuk, az MKP politikusainak többsége elárulta választóit."

A fenti, március 15-én elhangzott néhány kiragadott mondatom kapcsán tegnap este behívattak az MKP Komáromi Alapszervezetének elnöksége elé. Nem tudtam, csak vélhettem - mivel írásban senki sem értesített és szóban is csak aznap a helyszínről és időpontról -, hogy mit akrnak. Azután hívattak, hogy a pártból való kizárásomra tettek javaslatot az MKP Járási Etikai Bizottságának és a bizottság már tárgyalta is az ügyemet. Mint egy koncepciós per a kommunizmus idején. Az etikai bizottság egyébként visszadobta a kizárási kérelmet azzal, hogy nincs indok a kizárásomra.
Tegnap megkérdezték, hogy változott-e a véleményem. Mondtam, nem. Nem szokásom alsóneműként, szélfuvallattól függően változtatni a véleményemet. Jelezték, hogy én is ennek a pártnak vagyok a tagja, tehát magamat is kritikával illettem. Ez így van. Kérdezték, hogy ez a Csemadok véleménye-e, kérdeztem, hogy a hírportálján - melyet egyébként több millióval dotált az MKP kormány alatt kultuszminisztérium - minden hír az ő véleményét tükrözi-e. Azt is mondták, hogy a kormányon töltött nyolc év alatt a párt nagyon sokat tett a régiónkért. Mondtam kérdezzék meg az embereket. Duray Miklóst is belekeverte egykori aszisztense és a párt elnöke.
Azt mondta az elnök, hogy ha Simon Zsoltot kizárják, akkor nekem is mennem kell. Tehát, ha ő igazságtalannak tartja Simon kizárását, akkor igazságtalanul mást is ki lehet zárni.
Jeleztem, hogy az emberek közé kellene menniük és nem itt az irodában elbeszélni egymás mellett. Az emberek elégedetlenek, tele a hócipőjük.
Időközben még azt is jegyzőkönyvbe vétette az elnök, hogy elmondtam, nem én szervezem a pátgyűlések határozatképtelenségét, annak ellenére, hogy ezt a látszatot kívánja kelteni az elnök úr. Ugyanis nem vagyok annyira ostoba, hogy Andruskó kezéből kivegyem a pártot és a járási elnök Bastrnák kezébe adjam az újjáalakítást. A párt azért működésképtelen Komáromban, mert ő hibát hibára halmoz. Szégyen, ha az az egyetlen motivációja a tagság felé, hogy május 23-án gyertek el, mert különben feloszlik a párt.
Végezetül, bár erről jelenlétemben nem szavazott az elnökség, az elnök jelezte, hogy újra kizárásra javasolnak.
Korrekt beszélgetés volt.
Köszönöm azoknak, akik nem voltak ellenem az elnökségben. Azoknak is, akik a pártért tenni akarnak és elzárkóznak a boszorkányüldözés elől.


Komáromban még mindig ez az álláspont a nyolc év kormányzati szereppel kapcsolatban

Nincsenek megjegyzések: