2010. március 14., vasárnap

Ma ismét két megemlékezésen voltam. Perbetén sajnos csupán a Csemadok Komáromi Területi Választmányának koszorúját tudtam elhelyezni a kopjafa tövében, mert korábban elígérkeztem Radványra. Perbetén is megtelt a kultúrház és az elmondottak alapján nagyon színvonalas műsorral rukkolt elő az új helyi elnök vezette csapat.
Dunaradványon olyan megható műsort láthattunk, hogy az ember csak a levegő után kapkodott. Ezután Máday Norbert tartott egy kalandos szívből jövő előadást a forradalomról és a szabadságharcról, hogy minden korábbi gondolatomat elfeledtem.
Ezután magam mondtam el, hogy a felvidéki magyarságnak nem kell foglalkoznia az idióta, ellenünk hozott törvényekkel. Inkább a szívünknek engedelmeskedve kell úgy élnünk magyarul, hogy mindig gyermekeink szemébe merjünk nézni. Olyannyira feltöltődtem a radványi hangulattól, hogy csak úgy pörögtek a gondolataim hazafelé az autóban. Felemelő volt ismét a nap. Sok ember mindkét helyen és, ami a legfontosabb talán, hogy sok-sok fiatal mindenhol, ahol résztvettem a megemlékezésen.
Remélem holnap is meghitt ünnep elé nézünk Gútán és Komáromban is.

Nincsenek megjegyzések: