2009. szeptember 4., péntek

Tegnap újra ülésezett Komárom városának önkormányzata. Egyre inkább úgy tűnik, hogy rendkívül sok a megfogott, valamivel sakkban tartott ember ül a testületben. A legjobb bizonyság errepl. az, hogy képviselőtársam engem kér arra a folyosón, hogy szólaljak fel egy ügyben, mert ő valamiért nem vállalja ezt. Hétórányi ülésezés után, látva, hogy teljes hülyét igyekeznek belőlünk csinálni, hazajöttem. Bár ne tettem volna! Vannak ugyanis olyan emberek, akik nem mernek szemtől szembe véleményt nyilvánítani. Csak sunyi, trágya ember módjára az ember háta mögött beszélni. Én nyíltan vállalom a ma is a tegnapi, tegnapelőtti véleményemet, meglátásaimat. Érdekes figyelni az önkormányzatban a szövetségi rendszerek alakulását. Túl sok szálat, túl sok embert tart kézben a polgármester, aki Mostos. Hatást gyakorol MKP frakció tagra, farkciót elhagyóra. Ez így nem lesz rendben Komáromban. Jöttmentek, gazdasági érdekek és fenyegtések igazgatják a várost, ahol születtem.
Ja, ha valakinek inge nyugodtan vegye magára e sorokat. Ne a hátam mögött ócsároljon miattuk, hanem álljon elém és ne mások mögé bújva, mondja a szemembe a véleményét. Szép napot!

Nincsenek megjegyzések: