2008. április 17., csütörtök

A ma megjelent Új Szó cikkel (http://www.ujszo.com/clanok.asp?vyd=20080417&cl=213817) kapcsolatban a következő levelet juttattam el Szlezákné Kovács Edit lapigazgatónak, Molnár Norbert főszerkesztőnek és Klein Melinda rovatvezetőnek:

Tisztelt Klein Melinda!
Meglepve tapasztaltam, hogy a ma, 2008. április 17-én megjelent Új Szó megtisztelően nagy terjedelemben foglalkozik személyemmel. Sajnálatosnak és tarthatatlannak tartom viszont, hogy lapjuk komáromi tudósítója már nem az első esetben sérti az olvasó jogait és az én jogaimat is.
Hiszen ebben az esetben károsul az én szólásszabadságom, és az olvasó szabad véleményformáláshoz való joga. Az én álláspontom megismerése nélkül ugyanis az Új Szó olvasói nem tudnak tényszerű véleményt alkotni.
Bízom benne, hogy az Új Szó nem az olvasók, illetve az MKP-tagság manipulálásának szándékával jelentette meg a "Gondok az MKP komáromi alapszervezetében" című írást.
Örömmel venném, ha helyt adnának az én véleményemnek is ebben a velem kapcsolatban tárgyalt témakörben.
Üdvözlettel:
Petheő Attila

Nincsenek megjegyzések: