2008. április 9., szerda

Az alábbi levelet ma a koradélutáni órákban továbbítottam az illetékeseknek

MKP Komáromi Alapszervezetének elnöksége részére
az MKP járási titkárának

Kedves Marika!

Alább továbbítom Önnek a telefonszámomat és az internetes elérhetőségemet.
Kérem juttassa el ezt a Magyar Koalíció Pártja Komáromi Alapszervezetének elnökségi ülésére.
Engedje meg, hogy röviden megindokoljam kérésemet:

Tegnap, folyó hó 7-én(hétfőn), tudomásomra jutott, hogy ülésezett alapszervezetünk elnöksége. Ahogy megtudtam a tegnapi elnökségi ülésen - valószínűleg egyéb téma nem lévén -, ismételten velem foglalkoztak, anélkül, hogy engem, az érintettet, meghívták volna. Egyik tagtársunkat bízták meg azzal, hogy felvegye velem a kapcsolatot - az indokot, ügyet nem ismerem. Jelzem eddig ez a kapcsolatfelvétel nem történt meg. Itt jegyzem meg, hogy az efféle üzengetős kommunikációra természetesen nem vagyok hajlandó, hiszen méltatlannak találom pártunkhoz és magamhoz is.
A kommunikáció zökkenővé tételét elősegítendő álljanak itt elérhetőségeim: +421-908-472-399, petheoattila@gmail.com

Kezét csókolom!
Üdvözlettel:
Petheő Attila

Nincsenek megjegyzések: